wtorek, 6 sierpnia 2013

The Jacksons Victory Lp

Ta płyta przyszła do mnie już dość dawno, około 3 tygodnie temu. Kupiłem ją chyba tylko ze względu na jeden utwór no i cenę zadziwiająco niską w stosunku do stanu. Cały album jest bardzo gruby i naprawdę porządnie wykonany. od razu przypominał mi album We Are The World Various. No i chyba chodzi tu o lata bo album Victory pochodzi z 1984 a We Are The World Various z 1985. Na okładce Victory znajduje się także naklejka z informacjami co można znaleźć na krążku. Kocham takie naklejki. Tak na koniec powiem że utworem dla którego kupiłem ten album jest Torture.







Porównanie:



 

7 komentarzy:

  1. Co tak krótko ?! Matko jedyna myślałam, że się czegoś do wiem, a tu nic. Będę musiała wpaść żeby przesłuchać. Zresztą jestem rozczarowana tym, że Freddie jednak nie śpiewa State Of Shock. Uważam że Michael i Mercury brzmią niesamowicie. Niestety Jagger i Jackson to według mnie nie najlepsze połączenie. No, ale nie długo wychodzi płyta o której ci mówiłam i będzie można słuchać do woli :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO myślę tak samo. Myślę także że gdyby na tym albumie znalazły by się np. 2 piosenki w ich duecie albo chociaż kogoś z queen to ten album odniósłby naprawdę wielki sukces.

      Usuń
    2. Głos Jacksona i Mercury'ego świetnie współgra. Zależy mi na tym żeby usłyszeć jak brzmiało Victory nagrane z Queen. Uważam, że pracując z pozostałymi członkami zespołu też odnosiłby duże sukcesy. Na przykład taki, żeby solówkę do Give In To Me nagrał Brian May. Na perkusję podstawiamy Rogera Taylora, bass obstawia John Deacon i mamy zespół doskonały. May Jackson Taylor Deacon.
      PS. Zlikwiduj te cholerne kody do wpisywania.

      Usuń
    3. Co do piosenki Victory to najpierw chcę ją w ogóle usłyszeć jak ona brzmi. Kolejna sprawa piosenka give in to me bez Slasha ?! O nie !

      Usuń
    4. Osobiście uważam, że May to lepszy gitarzysta. To ci udowodnię jak się spotkamy. No i mam newsa to co do piosenek z Queen i MJ <3

      Usuń
    5. No i masz przesrane dopóki mi nie powiesz tego newsa nie dam ci spokoju :P

      Usuń
  2. Hahahahahaha, to do mnie napisz na fejsie ^.^

    OdpowiedzUsuń