sobota, 7 września 2013

The Jacksons Torture Maxi Single Holland

No mam w swojej kolekcji płytę której dość długo szukałem. Jest nią wyżej wymieniony maxi singiel Torture. Pragnąłem tej płyty z kilku powodów. Po pierwsze jak już wspominałem przy poście dotyczącym albumu Victory, kocham tą piosenkę. Po drugie jest na niej długa wersja tego utwory która jest majstersztykiem ! I po trzecie okładka jest niesamowita. Może niektórym się nie podoba ale jak dla mnie jest perfekcyjna. Nic dodać nic ująć. Niżej dodaje filmik do tej właśnie dłuższej wersji granej z winyla.








5 komentarzy:

  1. kiedy poat o smooth criminal ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny singiel, wcześniej go nie słuchałam. No i widzę że go w końcu znalazłeś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś słyszała moje męki rozkoszy jak go znalazłem...

      Usuń
  3. Świetna piosenka! Okładka również mi się straaasznie podoba! :)

    OdpowiedzUsuń