niedziela, 8 września 2013

Smooth Criminal Maxi Single England

Czołem ! w piątek przyszła do mojej kolekcji kolejna płyta. Płytą tą jest maxi singiel Smooth Criminal. Stanu płyty za bardzo nie będ opisywał bo sprzedawca poleciał trochę w przysłowiowego Karolka pisząc że stan płyty i okładki ocenia 5/6. Ale poza okładką która jest naprawdę dobra ważne jest to co na tej płycie się znajduje. Strona A singla zawiera Extended Dance Mix 7:46. Strona B natomiast posiada dwie ścieżki. Pierwsza z nich to Dance Mix - Dub Version 4:45, a druga to A Capella 4:12. Z tego singla polecam naprawdę Dub Version która jest naprawdę dobra i możemy usłyszeć części utworu zwykle zagłuszone wokalem które oczywiście także jest niesamowity.


A Smooth Criminal (Extended Dance Mix) 7:76

B Smooth Criminal ( Dance Mix - Dub Version) 4:45


Smooth Criminal ( A Acapella) 4:12





5 komentarzy:

  1. Zamierzasz coś nowego niedługo kupić ?

    OdpowiedzUsuń
  2. No na razie fundusze mi nie pozwalają :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszko czeka na wypłatę. Okładka troszkę zniszczona nie wiem jak koperta. Widać że płyta też nie zniszczona.

      Usuń
    2. Ta płyta niestety nie ma koperty ma taką folię jak ja mam w bułgarski thrillerze i polski bad.

      Usuń
  3. dodawałam komentarz, normalny a widzę, że go nie ma, no szkoda.

    OdpowiedzUsuń