sobota, 1 czerwca 2013

You Rock My World vinyl 12' inch

Witam ! Witam ! Witam ! Przyszedł do mnie mój malutki dwunasto calowy rarytasik. Jest nim tytułowy singiel You Rock My World. Czekałem na niego kawał czasu, ale opłacało się ! Dosłownie się opłacało bo dałem za niego niespełna 20 zł. Wiem że jestem strasznie krytyczny no ale tego się muszę czepić. Więc gdy otworzyłem paczkę i szybko położyłem płytę na talerzu, to na początku było śmiesznie bo myślałem że jako jest to singiel i na jednej stronie jest tylko jedna piosenka to ma ona obroty 45 Rpm. Jednak skapnąłem się szybko i zmieniłem na 33 Rpm. Jednak gdy zaczęła się piosenka to miałem minę zdziwionego osła ze Shreka. Powiem szczerze i otwarcie W ŻYCIU NIE SŁYSZAŁEM GORZEJ NAGRANEJ PŁYTY !!! Dopiera zmiana tonów niskich we wzmacniaczu na + 10 daje możliwość normalnego posłuchania. Co dziwne tak źle nagrana jest tylko jedna strona. Dla porównania jakość nagrania jest taka jak byście słuchali nagranie przez ścianę. Ale koniec tego narzekania teraz parę dobrych stron. Płyta jest znacznie ciężka i dobrze zachowana.












4 komentarze:

  1. Mina zdziwionego osła ze Shreka. Bezcenne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo dopiero teraz odkryłam twój blog!
    Kolekcja-imponująca :) ;)
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piosenka "cry" na winylu?

    OdpowiedzUsuń