piątek, 12 kwietnia 2013

Thriller 25 anniversary Picture Disc & You Rock My World single

Witam ! Doszły do mnie dość długo wyczekiwane płyty. Thriller 25 anniversary Picture disc oraz singiel You Rock My World.

No to zaczynamy od Thrillera. Jest to piękna rocznicowa edycja wydana na Picture Discu, czyli na płycie winylowej pokrytej nadrukiem, co zazwyczaj powoduje gorszą jakość dźwięki i niestety w tym przypadku tak jest... Ta płyta to mój pierwszy Picture Disc i prawdę mówiąc nie wiedziałem czego się spodziewać. Gdy otworzyłem paczkę i ją ujrzałem powiedziałem sobie WOW ! Ale gdy się bardziej przypatrzyłem zauważyłem że nadruk nie jest tak idealny jak to się mogło wydawać, ale i tak wygląda super ! Płyta umieszczona jest w przeźroczystej, grubej kopercie w której znajduje się także dwustronna wkładka z track listą, tekstami piosenek, zdjęciami, no i oczywiście ważnymi informacjami dotyczącymi produkcji. 
Chciałbym teraz nawiązać trochę do jakości tak, więc o tym że album jest zremasterowany to już wspominać nie będę, ale chcę zauważyć że słychać znaczący spadek jakości dźwięku gdy igła dotrze i znajduje się na nadruku. Rowek początkowy na płycie gdzie upuszczamy ramię nie jest pokryty nadrukiem lecz w miejscu rozpoczęcia nagrania już jest.









No to teraz na tapetę idzie You Rock My World. Powiem szczerze że nigdy nie przesłuchałem żadnego singla tyle razy co tego. No co tu dużo mówić singiel prezentuje się genialnie, piosenka jest świetna, mimo że nie jest to moja ulubiona pozycja z albumu Invincible ( tak dla nie wtajemniczonym jestem zakochany w piosence Unbreakable i Heaven Can Wait) 

Track lista:
1. INTRO/YOU ROCK MY WORLD (5:39)
2. RADIO EDIT (4:25)
3. INSTRUMENTAL (5:06)
4. A CAPPELLA (4:47)




4 komentarze:

  1. Świetny blog, można się dużo dowiedzieć. Też jestem fanką MJ <3 Super, że kupujesz płyty, w posiadaniu ich na własność jest taka magia, zupełnie coś innego niż słuchanie mp3 czy cokolwiek. Chciałam kiedyś sobie kupić WSZYSTKIE, ale nie stać mnie na takie szaleństwa :/ Ale jeszcze kiedyś kupię ;) Też uwielbiam Heaven Can Wait i przy pierwszych razach, jak słuchałam, to się popłakałam :/
    Pozdrawiam :)
    With the L.OV.E.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Chciałabym mieć taką kolekcję!
    Też uwielbiam Heaven Can Wait. Invincible to według mnie najlepsza płyta, mimo że wszystkie są wspaniałe.
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za polecenie :3
    Ja Ciebie również dodam, ale potem, bo teraz mam korki XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajrzalam do kilku postow i masz piekna kolekcje ! :)
    Szata graficzna bloga jest rowniez niezla, bede tu z przyjemnoscia zagladala :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń