niedziela, 28 kwietnia 2013

Blood On The Dance Floor singiel

Cześć dość długo nie pisałem, ale wiąże się to z tym że chyba jak każdy pod koniec miesiąca mam cienko z kasą. Poza tym czekam na trzy bardzo ciekawe egzemplarze. Nie wyjawię wam jakie ale na samą myśl o nich rozpiera mnie radość. Chciałem czekać na nie i nie dodawać żadnego posta, ale jako że zaczął mi się weekend majowy i mam bardzo dużo czasu tak więc opiszę dwa single które już mam od stycznia, ale ostatnio słucham ich bez przerwy. Singlami tymi są Blood On The Dance Floor normalny (1997) i limitowana edycja (1997). 


Obydwa egzemplarze są takie same i zarazem inne. Jak widać edycja limitowana ma inną okładkę. Track lista także się różni. Utwory na limitowanej edycji są w wersjach skróconych i w innej kolejność.

MICHAEL JACKSON
BLOOD ON THE DANCE FLOOR SINGIEL  
  1. Blood On The Dance Floor 4:13
  2. Fire Island Vocal Mix 8:56
  3. TM's Switchblade Mix 8:37
  4. Dangerous (Roger's Dangerous Club Mix) 6:54

MICHAEL JACKSON 
BLOOD ON THE DANCE FLOOR LIMITED EDITION SINGIEL
  1. Blood On The Dance Floor 4:13
  2. TM's Switchblade Edit 3:21
  3. Fire Island Radio Edit 3:50
  4. Dangerous (Roger's Dangerous Club Mix) 6:54
Myślę że moim ulubionymi remix-ami są właśnie te:


Kolejną rzeczą wartą uwagi jest wygląd płyty która w wersji limitowanej prezentuje się niesamowicie. Jest to trochę taki Picture Disc. Płyta jest nagrana do połowy, a rozmiar nagranej powierzchni jest taki jak rozmiar 3' calowych singli. Nienagrana powierzchnia jest zaś przeźroczysta.






4 komentarze:

  1. Ta płyta wygląda genialnie! Rzeczywiście prezentuje się niesamowicie! Zazdroszczę Ci. : D
    Blog jest bardzo ważny dla takich ludzi jak ja, którzy kochają MJ a nie kolekcjonują rzeczy [ mam nadzieję że nie jestem sama ] a Ty im pokazujesz jak co wygląda xD Wielkie dzięki! : ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja kolekcja staje się coraz bardziej imponująca!
    Płyta wygląda naprawdę świetnie, moje pierwsze skojarzenie wiąże się z cukierkami, które nasz Michael lubił tak bardzo.. (:
    W ogóle to świetny blog i zdjęcia. Trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa :) mam pytanie prowadzisz jakiegoś bloga? jeśli tak to podaj link z chęcią go poczytam.

      Usuń
  3. No, no okaz imponujący. Liczę że mi pokażesz swoje zbiory kiedyś tam. A no i sorry za tą notkę tak późno bo i mam szlaban na kompa i brak jakiejkolwiek inspiracji. :)

    OdpowiedzUsuń