poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Wstęp

Witam ! Nazywam się Mieszko (i mam takie same inicjały jak Michael :P ) posiadam kolekcję płyt winylowych, CD, DVD i różnych innych rzeczy związanych z postacią Michaela Jacksona. Nie jest to kolekcja która grzeszy rozmiarami :). W porównaniu do kolekcji mojej no hym... jak by to powiedzieć mojej bardzo, bardzo bliskiej przyjaciółki Anny Ronewicz (350 płyt). Jednak staram się ją regularnie powiększać.
Jako że tych płyt trochę się ma i chciałbym o każdej coś napisać, co jest trochę niemożliwe. Dodam teraz zdjęcia kolekcji, natomiast kolejne posty będą dotyczyły moich zakupów od stycznia 2013 r. co będzie dość łatwe z uwagi na to że moje zakupy zbiegają się najczęściej na początku miesiąca i paczki przychodzą w podobnym czasie.

CD's

CD Single

DVD

LP's

LP maxi single i single


Szczerze mówiąc to wydawało mi się że jest tego więcej.... :( no ale dopiero ostanimi czasy zacząłem kupować dość dużo więc miejmy nadzieję że będzie rosła. Podkreślam także że jest to stan na 01. 04. 2013 r.

3 komentarze: