piątek, 17 maja 2013

Remember The Time LP 7'

Siemanko :) trochę mi się zmieniły polany, bo ten post miał  być poświęcony ostatniej płycie zakupionej z Anią, a raczej jej porównaniu do innego wydania. Jednak nieoczekiwanie przyszedł do mnie maluteńki rarytasik bo rarytasem tego nazwać nie można ale jako że w Polsce jest on bardzo rzadki, tak więc dostał ode mnie miano rarytasu. 
Jest to singiel Remember The Time na siedmio calowym winylu. Okładka jak i płyta są w dobrym stanie mało zagięć i innych nie pożądanych rzeczy. Zacznę od okładki. Jak wygląda singiel Remember The Time chyba każdy wie. Ale to na co chcę zwrócić uwagę to napis w prawym górnym rogu, brzmiący następująco:

INCLUDES THE
PREVIOUSLY UNRELEASED
COME TOGETHER
FROM 'MOONWALKER'

Co do okładki mam też jedno pozytywne zastrzeżenie. Okładka jest o wiele grubsza od okładki singla Who Is It. Jednak jak widać aż tak nie oszczędzali. Jakoś nagrania jest bardzo dobra. Słychać jedynie różnicę w głośności strony A do strony B. Strona B jest minimalnie, jednak słyszalnie cichsza. Miłym zaskoczeniem jest to że piosenka COME TOGETHER jest w dłuższej wersji.
Oto parę zdjęć.





7 komentarzy:

  1. Miałam okazję mieć go w rękach jeszcze jak byłam w Anglii, ba miałam okazję go kupić i nawet bardzo tego chciałam bo był w idealnym stanie, no ale cóż. Kasa się skończyła. Faktycznie widać że okładka jest mało zniszczona i płyta ładnie się prezentuję. Zazdroszczę ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mógłbyś podać link z yt z dłuższym Come Together (jeżeli jest) albo jakoś go nagrać czy coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=NZrwtRZoNVM
      Dłuższa jest końcówka.

      Usuń
  3. Hehe ''trochę mi się zmieniły POLANY'' w pierwszej linijce :D a co do twego Mieszko bloga bardzo mi się podoba, przedmioty opisujesz dokładnie, więc można się poczuć jakby się je oglądało :) Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zauważyłam te polany : D Zgadzam się z Julie !
    http://dontstopbelievinandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, tam..... bały błąd a wy się tak czepiacie.... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba mały miało być .:-)

    OdpowiedzUsuń