wtorek, 7 maja 2013

Gone Too Soon & The Way You Make Me Feel

Hej, wypada w końcu coś napisać, a jako że w majówkę miałem długo wyczekiwane spotkanie z.... hymm... jak by to wam powiedzieć... już wiem ! z właścicielką bloga My Michael Jackson Collection, więc nie obyło się bez wymiany płytami. Ania przywiozła mi dwie płyty (byłoby więcej... ale to innym razem..). 




Pierwszą z płyt jest siedmio calowy singiel The Way You Make Me Feel. Nie wiem za bardzo co mam o nim pisać, singiel jak singiel, na stronie A utwór na stronie B instrumental.



Kolejną płytą jest Gone Too Soon. Powiem wam że widać różnicę w nagraniu płyt z początku lat 90' i już z połowy lat 90'. Wszystkie single i płyty z i przed okresu Dangerous są nagrane wyśmienicie. Zauważyłem to gdy nie zmieniając głośności we wzmacniaczu najpierw słuchałem singla Black Or White a potem Scream. Przy tym pierwszym linia siły głosu w najgłośniejszych momentach dochodziła do 3/4 wskaźnika gdy przy Scream praktycznie całą piosenkę wchodziła na czerwone pole MAX.

TRACK LISTA:

  1. Gone Too Soon 3:24
  2. Human Nature 4:05
  3. She's Out Of My Life 3:38
  4. Thriller 5:57



4 komentarze:

  1. W sumie nie wiem co skomentować, mówiłam Ci że te single są takie... no wiesz, normalne, niczym się nie wyróżniają :) Nie za bardzo łapię o co chodzi z tą głośnością, ale to już mniejsza o to :)Co do singla Gone Too Soon (co jest też na Will You Be There i innych...) wkurza mnie track-lista. Do tego singla można by było zrobić wersję Acapella, Instrumental itp., a nie dawać piosenki z poprzednich płyt, bo to trochę bez sensu, tym bardziej że te piosenki nie są nawet do siebie podobne, więc nastroju "Gone Too Soon" nie utrzymują, cóż. Ok, to wszystko ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę... wiesz, human nature Ok she's out of my life jeszcze spoko ale skąd tam się kuźwa wziął thriller !?

      Usuń
    2. No dokładnie, rozumiesz o co mi chodzi! To jak dodać misia w zestawie do młotka, wtf?

      Usuń
  2. Mam dokładnie takie samo zdanie jak Ms. Rhythm Nation co do tego Thriller'a. Miś do młotka xD Ciekawe porównanie, ale całkowicie się z nim zgadzam co do tego singla : )

    OdpowiedzUsuń