piątek, 15 sierpnia 2014

Mój stary ale nowy blog o muzyce ! Zapraszam !

Właśnie zakończyłem przebudowę mojego bloga. znajduje się on pod starym adresem jednak zyskał nową nazwę You Are What You Listen To. Blog zmienił szatę graficzną i otrzymał nowe logo. Zaktualizowana została lista polecanych przeze mnie blogów i powstał górny pasek stron gdzie możecie zobaczyć moje aktualne zasoby   Płyt Winylowych          Płyt CD        i  Kaset Audio.

Płyty i kasety ułożone są alfabetycznie względem nazwisk lub pseudonimów wykonawców i nazw zespołów. Przy każdej pozycji znajdziecie podstawowe informację, nazwę wytwórni, kraj pochodzenia i rok produkcji. Przy płytach winylowych dodatkowo umieściłem informację o wielkości krążka.

Blog rozszerza również tematykę. Nie będę się skupiał tylko na twórczości Michaela Jacksona, lecz na wielu różnych wykonawcach i grupach począwszy od lat 60' dwudziestego wieku po czasy nam współczesne. Tak Podobno bywa z fanami M. Jacksona. Wiele ludzi mówi i podzielam to zdanie że Michael Jackson jest idealnym wstępem do muzyki. jednak stara miłość nie rdzewieje i mimo że słucham Michaela Jacksona o połowę mniej to nadal darzę jego muzykę takim samym uczuciem jak wcześniej.
Mam nadzieję że mój odświeżony blog podoba wam się i będziecie z chęcią go odwiedzać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz